Zapewnij sobie zainteresowanie, czyli jak przygotować stoisko reklamowe w galerii handlowej   

419
Wyświetleń

Dzięki odpowiednio skomponowanej i zastosowanej reklamie można przyciągnąć więcej zainteresowanych osób. Nic więc dziwnego, że firmy prześcigają się w szukaniu sposobów na efektywną (i efektowną) promocję. Nierzadko miejscem oferowania produktów czy usług bywa galeria handlowa – a wtedy trzeba się nieźle natrudzić, by przykuć wzrok i tak już oszołomionego mnogością kolorowych wystaw Klienta. Czy istnieje sprawdzony, niezawodny sposób na zapewnienie sobie sukcesu w takim otoczeniu? Oczywiście. Na imię ma: system wystawienniczy.

Czym są tajemniczo brzmiące systemy wystawiennicze? Odpowiedź jest prostsza, niż myślisz

Powyższe określenie przywodzi na myśl integralną całość złożoną z wielu pasujących do siebie elementów. W pewnym sensie to skojarzenie okazuje się prawdziwe. System wystawienniczy to po prostu zgromadzenie wszelkiego rodzaju produktów pomagających w skutecznym reklamowaniu oferty na zewnątrz. Szczególnie przydaje się na targach branżowych, imprezach plenerowych czy właśnie w centrach handlowych. Zwykle składają się na niego: ścianka tekstylna, rollupy, potykacze, stojak a4  na ulotki, stoiska promocyjne lub lady. Często są połączone wspólnym motywem, zazwyczaj logiem przedsiębiorstwa i kojarzącą się z nim kolorystyką. Duży wybór elementów systemu wystawienniczego pozwala na dopasowanie go do swoich potrzeb.

Ułatwienie dla Klienta, a dla Ciebie łatwość użytkowania. Dlaczego warto wybrać stoisko POS?

Systemy wystawiennicze (POS) cieszą się niesłabnącą popularnością z prostego powodu – są skuteczne i wygodne dla wystawców. Wśród ich składników można wyróżnić kilka najpopularniejszych. Przeczytaj i sam zdecyduj, jakie sprawdzą się u Ciebie.

  • Ścianka wystawiennicza: na niej wyeksponujesz reklamę swojej firmy i zyskasz pewność, że będzie widoczna z daleka. Jeżeli przedstawianie oferty ma się odbywać twarzą w twarz, obok można postawić ladę i krzesła, dbające o wygodę odwiedzających. Ścianki odznaczają się lekkością i łatwością montażu.
  • Stojak na ulotki: dzięki niemu nie musisz ciągle angażować pracowników w rozmowy z ludźmi zainteresowanymi ofertą. Miejsce na broszury czy katalogi sprawdzi się również wtedy, gdy na spotkanie z konsultantem należy nieco poczekać. Nowoczesne stojaki da się w jednej chwili złożyć, a trzymane tam materiały nie wypadną.
  • Roll up: doskonały podczas reklamowania oferty na wystawach czy targach, ale znajdzie swoje zastosowanie także w galerii handlowej. Sprawi że uda się przykuć wzrok Klienta i uwidocznić najważniejsze hasła dotyczące działalności. Później roll up łatwo zwinąć i przetransportować samochodem.

Oczywiście nie trzeba się ograniczać jedynie do przedstawionych powyżej elementów. Wiele firm, jak na przykład dobrze znany na rynku AdSystem, oferuje gotowe systemy wystawiennicze, które można w prosty sposób spersonalizować. To świetne rozwiązanie dla każdej reklamy, a w szczególności długoterminowej.

Zapewnij sobie zainteresowanie, czyli jak przygotować stoisko reklamowe w galerii handlowej  

O Autorze
-

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>