Zamawiasz kaseton reklamowy? Dobrze zaprojektuj jego treść

528
Wyświetleń

Zagadnienie efektownej formy służących do promocji obiektów handlowych i usługowych elementów staje się coraz ważniejsze. Nie wystarczy już zainwestować w sam kaseton – aby dobrze służył nam przez lata, przyciągając wzrok i zachęcając do zainteresowania się naszą ofertą, musi wyróżniać się spośród innych, a jednocześnie dostarczać potencjalnemu klientowi wszystkich niezbędnych informacji. Konieczne jest więc stworzenie odpowiedniego projektu. 

Stwórz spójną koncepcję

Nierzadko korzysta się z kilku różnych sposobów promocji, od reklam w prasie i innych lokalnych mediach, poprzez te umieszczone w przestrzeni publicznej, aż po wciąż użyteczne ulotki, które, pod warunkiem umiejętnego kolportażu, pozwalają osiągnąć wysoką efektywność. Ważne jest, by wszystkie te działania były ze sobą spójne, a więc przede wszystkim podporządkowane tym samym z góry ustalonym zasadom identyfikacji wizualnej. Ktoś, kto np. dowie się o nas z gazety, łatwiej do nas trafi, choćby przypadkiem, jeśli na kasetonie dostrzeże znane już mu motywy graficzne.

Jednocześnie jednak, kasetony reklamowe mają w tym zakresie inne wymagania niż pozostałe nośniki treści. Muszą umożliwiać szybką i bezbłędną identyfikację wyposażonych w nie miejsc nawet ze znacznej odległości. Należy więc rozsądnie gospodarować powierzchnią, jaką mamy do zagospodarowania. Np. przesadna ilość nieczytelnych przez to informacji stanowi błąd niepozwalający na wykorzystanie tego elementu w pełni. Druga skrajność, czyli maksymalna oszczędność i prostota w dużo mniejszym stopniu grozi zmarnowaniem dużych możliwości, jakie oferuje. Warto więc odpowiedzieć sobie na pytanie ilu informacji będzie potrzebował klient by skierować do nas swoje kroki i które z nich powinny znaleźć się na kasetonie, a które np. poniżej na szybie witryny.

Doskonały efekt całą dobę

Stosując elementy z aluminium, dibondu, czyli aluminiowo-polietylenowego kompozytu czy też plexi, tak jak robi to np. firma Novum Invest, można uzyskać kasetony odznaczające się zarówno dużą odpornością na warunki zewnętrze, jak i bardzo efektownym wyglądem. Pole do popisu dla obdarzonych nawet nadzwyczaj bujną wyobraźnią projektantów jest tu wprost ogromne. Duże znaczenie ma także zastosowanie niezwykle oszczędnych i niezawodnych diod LED.

O oświetleniu także trzeba pamiętać na etapie projektowanie wyglądu naszego kasetonu.

Należy dążyć do tego, by efekt uzyskany po jego włączeniu nie różnił się zanadto od tego, widocznego za dnia, aby nie dezorientować potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą przechodniów i ułatwiać im odnalezienie opatrzonego takim szyldem miejsca.

Możliwości w zakresie projektowania i produkcji takich elementów są dziś bardzo duże, zarówno za sprawą dostępnych dziś materiałów, jak i precyzyjnych technik ich obróbki. Trzeba jedynie zadbać o to, by ich wykonanie zlecić sprawdzonej firmie, mogącej pochwalić się odpowiednio długim doświadczeniem. Dobrze wykonany kaseton może nam niezawodnie służyć przez długie lata, skutecznie zachęcając przechodniów do przekroczenia naszego progu.

Zamawiasz kaseton reklamowy? Dobrze zaprojektuj jego treść

O Autorze
-

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>