Nowa sieć handlowa wejdzie do Elbląga. Trwają poszukiwania lokalizacji

1139
Wyświetleń

Sieć handlowa Dino poszukuje osób do pracy w Elblągu, które będą odpowiedzialne za wyszukanie odpowiednich lokalizacji pod budowę sklepów tej marki. Oznacza to, że już wkrótce sklepy Dino mogą pojawić się w naszym mieście.

Sieć spożywcza Dino szykuje się do inwestycji w naszym mieście. Dlatego inwestor poszukuje najpierw osób do przeprowadzenia tego procesu w Elblągu. Osoba zatrudniona przez sieć będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie lokalizacji pod budowę nowych marketów na wyznaczonym terenie, badanie stanu formalno-prawnego gruntów oraz pozyskiwanie decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym.

Jednak na razie sieć nie chce podać zbyt wielu szczegółów dotyczących planów inwestycji w Elblągu.

- Dino niestety nie udziela informacji na temat planowanych inwestycji – mówi Beata Cioczek, Senior Manager M+G Sp. z o.o. Sp. k.

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, otworzyła w 2017 roku 147 nowych sklepów wobec 123 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 20% rok do roku. W samym IV kwartale sieć uruchomiła 57 sklepów i według stanu na 31 grudnia 2017 liczy już 775 placówek.

Rok 2017 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju organicznego. Zwiększaniu skali działalności Spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji i powrót inflacji.

– W 2017 roku otworzyliśmy rekordową liczbę nowych sklepów w historii działalności Spółki. Zgodnie z zapowiedziami przekroczyliśmy liczbę otwarć z 2016 r. W II połowie roku, a szczególnie w IV kwartale, przyspieszyliśmy proces otwierania nowych placówek. Stopniowo zwiększamy także bank ziemi pod budowę nowych marketów. Przyjęty model biznesowy oraz posiadanie własnych gruntów i nieruchomości daje nam większą elastyczność działania i umożliwia szybki rozwój –  mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

– Rośniemy szybciej niż rynek. Dodatkowo sprzyja nam otoczenie makroekonomiczne, dobra koniunktura. Rosną dochody Polaków i wydatki konsumpcyjne, a nasz model supermarketów wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim. W 2018 roku spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów – dodaje Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

W 2017 r. sieć Dino otworzyła 147 sklepów w 12 województwach. Całkowita powierzchnia sali sprzedaży przekroczyła na koniec 2017 r. 295 tys. metrów kwadratowych i była o 23,8% większa niż rok wcześniej. Dynamicznie rośnie liczba pracowników. Zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2017 r. 12,9 tys. osób, podczas gdy w 2016 r. było to 10,6 tys.

Spółka jest właścicielem zdecydowanej większości gruntów i nieruchomości, w których zlokalizowane są sklepy Dino. W połączeniu z dobrze funkcjonującym modelem biznesowym, umożliwiło to szybki rozwój sieci Dino na przestrzeni ostatnich lat i dynamiczny wzrost liczby sklepów ze 111 w 2010 roku, do 775 sklepów na koniec grudnia 2017. Średnioterminowym celem strategicznym Spółki jest przekroczenie liczby 1200 sklepów nie później niż do końca 2020 r.

Nowa sieć handlowa wejdzie do Elbląga. Trwają poszukiwania lokalizacji

O Autorze
-

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>