Kolagen rybi, jak działa na organizm?

166
Wyświetleń

Po 25 roku życia nasz organizm zaczyna tracić zdolność wytwarzania włókien kolagenowych w wyniku czego nasza skóra zaczyna się marszczyć. Mamy specjalne kremy, które potrafią nieco spowolnić proces starzenia. Jednak najważniejszy czynnik który sprawia, że nasza skóra ma młody wygląd to kolagen. Niestety po 25-26 roku życia zaczynamy powoli tracić zdolność tworzenia nowych włókien kolagenowych, czego skutkiem są pierwsze zmarszczki. Kolagen to proteina, która jest podparciem dla skóry, a także odpowiada za jej prawidłowe napięcie oraz sprężystość. Włókna kolagenowe nie znajdują się jedynie w skórze, stanowią one bardzo ważną tkankę, która trzyma narządy wewnętrzne.

 

Zalety stosowania kolagenu:

  • Skóra – wraz z wiekie skóra staje się mało napięta, sucha, powstają nam głębokie zmarszczki. Naukowcy potwierdzają, iż uzupełnienie kolagenu pozwala ten proces znacznie spowolnić, ponieważ kolagen wzmacnia strukturę skóry, a także poprawia jej elastyczność oraz usuwa przebarwienia.
  • Blizny – kolagenen ma właściwości pozwalające przyspieszyć proces gojenia się ran
  • Włosy – za pomocą kolagenu możemy wpłynąć na strukturę włosa, stają się one grubsze i mniej łamliwe
  • Cellulit – nasza skóra wraz z wiekiem staje się mniej elastyczna co może objawiać się cellulitem u kobiet. Odpowiednia dawka kolagenu w skórze pozwoli na odzyskanie odpowiedniej budowy tkanki łącznej oraz wyleczeniu cellulitu.

 

Jaki kolagen jest najlepszy?

Najwyższą przyswajalnością i rezultatami charakteryzuje się kolagen pochodzenia morskiego, a dokładniej hydrolizat kolagenu ze skóry ryb morskich. Ponadto warto zwrócić uwagę na skład, czy nie znajdują się w nim barwniki, słodziki, czy inne składniki które w nadmiarze mogą okazać się niezdrowe. Odpowiednia dawka kolagenu, powinna dziennie wynosić minimum 500 mg hydrolizatu kolagenu ze skóry ryb morskich.

 

Źródło : arturtopolski.pl

Kolagen rybi, jak działa na organizm?

O Autorze
-

Możesz użyć tych tagów i atrybutów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>